A Samsung integrálja a TruMedia Technologies valós idejű nézettség mérő és proaktív hírdetési megoldását MaginInfo Player nevű szoftverébe.
A megállapodás értelmében a TruMedia szoftvere és a Samsung MagicInfo player-t közösen értékesítik. A megoldás lényege, hogy a néző demográfiai és egyéb adatai alapján a lejátszó a neki szóló reklámot jeleníti meg.A Samsung CX kijelzői tartalmaznak egy beépített PC-t internet kapcsolattan és Magic Info szoftverrel.
"A Samsung célja, hogy piacvezetővé váljon a digitális hírdetési felületek piacán," mondta JinHwan Kim, startégia marketing alelnök, Samsung. "Egyesitve a mi eszközeinket és a TruMedia megoldásait egy komplett megoldást tudunk kínálni, mely tartalmazza a kijelzőt, a lejátszót és a proaktív hírdetési rendszert"
A TruMedia elkötelezett a személyi jogok védelmében. Nem tárol képeket és személyes adatokat.
Így működik a proaktív hírdetés: