Naptár

június 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Linkblog

Digital Signage - Digitális Reklámok

A legújabb generációs digitális reklám megoldások. A világ egyik legdinamikusabban növekvő piaca.

Szavazás

Friss topikok

  • ILM Zoli: A DS egy teljesen új megközelítését indítottuk el a TESCO Global ZRT-vel mégpedig az Outdoor POS R... (2009.11.24. 21:46) Digital Signage a jövőben

MRSZ - Tisztújítás

2009.12.11. 04:27 b.szabolcs

Nehezen írom le ezeket a sorokat. Az MRSZ-en belűl működő Digital Signage tagozatnak hatalmas elismerésben volt része az MRSZ december 10-i Tisztújító Közgyűlésén.

Tagozatunkat beválasztották azon 6 tagozat közé melyek a következő 3 évben képviselőt delegálhatnak az elnökségbe. A tagozati vezetés Csizmadia Attilát javasolta erre a posztra. Attila a szakma egyik legelismertebb képviselője, a Plazmamédia egyik alapítója és sokáig ügyvezetője volt, a tagozat alelnöke. Jelenleg a Real Sign Media ügyvezetője. Gratulálunk.

A tagozat két társelnöke Zentai István és Botond Szabolcs az MRSZ két alelnöki posztját kapta meg, a harmadik alelnök Szabó Erik (Carnation) lett. 

Ez egy hatalmas és siker és felelősség is egyben, egy olyan MRSZ elnökségében kaptunk helyet, mely a szakma egyik legnagyobb és legnagyobb múltú szervezet, egy olyan MRSZ-ben melyet sokan bírálnak és szeretnek, de elvitathatatlan érdemekkel rendelkezik. Bízunk benne, hogy a belénk fektetett bizalommal nem élünk vissza és munkánkkal, ötleteinkkel, az új elnökkel, Mezriczky Lászlóval közösen egy mindenki számára jobb MRSZ-t tudunk létrehozni.

Az MRSZ leköszönő elnöke dr. Nagy Bálint olyan örökséget ad át, mely stabil alapokat teremt a növekedéshez és csak kitartó, közös munkával lehet tovább építeni. Bálint elnöksége alatt teret engedett egy struktúrális átalakulásnak, mely véleményem szerint történelmi jelentőségű, ez az átalakulása vezethetett el oda, hogy ma ezeket a sorokat írom és, hogy azt mondhatom, hogy gyakorlatilag az összes MRSZ tagozat képviselőt delegálhatott az elnökségben akár tagozati akár szektoriális vonalon. Bálint, köszönjük az eddigi munkád és remélem közösen erősítetjük tovább az MRSZ-t.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám mrsz tisztújítás digital signage digitalsignage

meglepetés - DS kampány elemzés

2009.12.10. 01:30 b.szabolcs

 Még a héten... ha túl jutunk az MRSZ Tisztújításán, egy személyes kedvenc DS szereplő kampányait osztom meg mindenkivel. Szerintem zsenik.... Olyat tudnak amit kevesen, úgy ahogy kevesen... Ígérem érdekes lesz

 

Szólj hozzá!

A Titan Outdoor (UK) átáll a digitális felületekre

2009.09.17. 17:37 b.szabolcs

A Titan Outdoor következő hónapban indítja el digitális hálózatát az angliai bevásárlóközpontokban.

A döntésben meghatározó szerepe volt, egy az amerikai AdSpace Networks által készített, a bevásárlóközpontokban elhelyezett digitális kijelzők hatékonyságát elemző kutanásnak.

 

 

A Titan 65" álló formátumú felülete, már működik a Bullring bevásárlóközpontban, Birmighamben és Milton Keynes-ben. Most ezt a rendszert terjesztik ki további 16 helyszínükre.

Összesen 100 felülettel fog rendelkezni a Titan az ország 30 legnagyobb mall-je közül 18 ban.

“Now that Titan is firmly focused on rail and retail out-of-home opportunities we will be working hard to improve the experience for advertisers,” mondta Jon Slatkin, CEO.

A Titan idén év elején értékesítette az utak menti óriásplakátjait a Primesight-nak, hogy a közlekedési és retail helyszíneikre tudjanak koncentrálni digitális felületeikkel. A retail hálózat után a vasúthoz kötödő hálózatukat is növekedésnek indult, miután a cég, múlt év végén mintegy 90m USD-t költött a közlekedési járművökön elhelyezett eszközei digitálisra cserlésére Angliában, csakúgy mint Amerikában, Kanadában és Írországban.

A Titan szintén eladta nem digitális felületeit, mintegy 200 angliai buszon.

Jó kilátások

A kutatások azt mutatják, hogy a bevásárlóközpontokban elhelyezett digitális felületek igen jól működnek.

A Titan ez évben, közösen a Kinetic-el, TruMedia-val és a Grand Visual-al egy nagyszabású tesztet és kutatást hajtott végre, hogy 65" álló plazma (D6) felületét értékelhesse az angliai metróban. A kutatás eredményeként megállapították, hogy 2x annyian néznek rá a digitális felületekre mint a hagyományosokra és 60%-al hosszabb ideig figyelik.

Az Adspace Networks által az USA-ban 105 mall-ban végeztt kutatás, melyet néhány hete publikáltak hasonló eredményre jutott.

A Smart Screen felületeket a vásárlók 90%-a észlelte és 2/3-uk a vásárlás után fel is tudta idézni.

Kicsit kevesebb mint a negyedük emlékezett a napi Top10-re, mely egy 12 másodperces spot, mely kiemeli az aznapi legjobb ajánlatokat.

“We are constantly fielding research with mall shoppers to understand what network content they will find most engaging on the Smart Screens during their trip to the malls,” mondta William Ketcham, CMO Adspace Networks. “We know from prior research that sale information is the highest-rated content.”



www.adspacenetworks.com
www.grandvisual.com
www.kineticww.com
www.primesight.co.uk
www.titanoutdoor.co.uk
www.tru-media.com

Szólj hozzá!

Címkék: reklám hírdetés titan digital signage

Digital Signage esettanulmányok

2009.03.25. 22:58 b.szabolcs

A Minicom egy igen részletes és sok területre kiterjedő Digital Signage Case Study gyűjteményt szedett össze. Nagyon ritka az ilyen részletes és mindenre kiterjedő gyűjtemény.

 

Sok sikert a böngészéshez:

http://www.minicomdigitalsignage.com/case-studies.htm

Szólj hozzá!

Címkék: reklám ds esettanulmány digitalsignage

TOP 10 Digital Signage trend 2009-ben

2009.01.10. 20:38 b.szabolcs

Trend #1: A tartalom a következő fő kérdése az iparágnak

Ez az év meghatározó lesz a kiemelkedő tartalmak szempontjábol. Mint iaprág, igen jó lehetőségekkel rendelkezzünk, hogy célbejuttassunk üzeneteket DOOH-n (Digital Out of Home Network) keresztül.
 
Az ősidőkben a barlangrajzok a bizonyítékai, hogy az emberek arra használták az ábrákat, képeket, hogy olyan helyeken ahol mások is elhaladnak kommunikáljanak velük. Fontos információkt adjanak át neki. Sok száz évvel később a technika fejlődése megváltoztatta az emberi kommunikációt, minden eddiginél gyorsabban és pontosabban tudunk információkat célba juttatni. A technológia, amely új médimuor adunk nekünk, a Digital Signage mindenhol elterjedt. Új médiumként a Digital Signage is meg kell találnia a saját kreatív koncepcióját.
 
Trend #2: A tradícionális műsor szolgáltatók belépnek a DS piacra

A televíziós piac csökkenésével a műsor gyártók és producerek olyan utakat keresnek ahol jobban kihasználhatják a DOOH piacát. Ez a természetes evolúciója egy új médiumnak, egyre több cég kezdi el tesztelni a felületet. Néhányán teljesen átlépnek, felismerve, hogy nincs más lehetőségük.

A kreatív cégek egyre jobb szakemberket alkalmaznak, akik egyre jobb digital signage tartalamakat tudnak előállítani.

Trend #3: Az ügynökségek felismerik a Digital Signage erjét

Sok ügynökség ráeszmél, hogy érdemes megismerni a DOOH-t. Nehéz átállni a hagyományos felületekről a DOOH-ra, de néhány ügynökség rá fog venni márkákat, hogy lépjenek be ebbe a szegmensbe. Nagyon fontos iránya, hogy a közvetítő rendszerek lehetővé teszik az ügynökségek számára, hogy minden eddiginél könnyebben és gyorsabban helyezenek el tartalamkat a hálózatokon.  

Az ügynökségek is felismerik, hogy a DOOH több mint egy digitális óriásplakát.

Trend #4: A cégek elkezdi áthozni költéseiket a TV-től

A nagyobb márkák belépniak a szegmnesbe, most. Mivel a TV nézettségek csökken, elkezdenek más, hatékonyabb felületeket keresni. Ez a trend tavaly év végén indult, amikor néhány cég lecserélte az ügynökségét és elkezdett közvetlen ismerkedni a DOOH-val. Saját belső hálózatokat építenek az üzletekben a stratégia fontos részévé vált.

Trend #5: Kritikus a kereszt platform és interakció a mobiltelefonokkal

Múlt évben a bluetooth és szöveges üzenet küldés kombinálása a DOOh-val túljutott a pilot szakaszon. A kapcsolat és a szibiotikus kapcsolat csak erősödni fog 2009-ben.

Személyre szabott lehetőségeket kínálva a technológia minden eddiginél jobban erősíti az eladást. Követve ezt az interakciót és mérve a hálózat és a kampány hatékonyságát igen fontos visszajelzésekhez jutajtunk.

Trend #6: Interaktivitás és mérés

A mérés mutatja a szegmens érettségét és lesz a kulcs 2009 ben. Az összekapcsolt hálózatok, egyedek azonísítására képes mérési rendszerek új kaput nyit meg a hírdetési piacon.

Trend #7: Adat vezérelt hírdetés

A nagy hálózatok növekvő száma miatt az egyedi lejtszási listák egyre fontosabbá válnak, a kulcs, hogy a korábbi nézők tulajdonságai alapján számukra releváns hírdetéseket sugározzunk.Ez utat nyit egy olyan adatbázis számára, mellyel a komplex hol, mikor, kinek döntéseket egy egyszerű kereséssé konvertálja.

Trend #8: A felületek és lejátszók árainak csökkenése új fázisba lép

Az LCD, plazma és LED felületek árának csökkenése jelentős volt az utóbbi 6 évben, ez a trend folytatódni fog. A média lejátszók fejlesztései is ár csökkenéshez vezetnek. A minőség igen fontos tényező marad, ez biztosítja, hogy a hálózatok folyamatosan működhessenek, 24 órában.

Trend #9: A konszolidáció folytatódik

Ebben, a különleges gazdasági helyzetben sok konszolidációra és csődre számíthatunk 2009-ben. Ezek a piacnak jók is meg nem is. A csődök segítik a fennmaradó és úk cégeket az üzleti modelljük fejlesztésében és elmélyítésében, a gazdasági környezet ez a normál evólúciójához képest gyorsítani  fogja és meghozza a sikert a jól megalapozott, jó üzleti modellel működő és megfelelő cashflowal rendelkező cégek számára. 2010 a győztes évek lesz ahol a néhány fennmaradó cég dominálni fogja a piacot.

Trend #10: A szegmens növekedni fog de lassabban

A korábbiak ellenére a piac növekedés lassúlni fog. A Digital Signage hálózatokban megvan a lehetőség a költséheg csökkentésére, az erőforrások visszafogására és hatékony üzenetek kommunikálására. A digital signage megvan a növekedéshez szükséges kulcs. Ez a szakmánk, az életünk, és egy újabb növekedést biztosító év lesz 2009.

Szólj hozzá!

Címkék: média trendek reklám top10 digitalsignage

Digital Signage a mikulásgyár mellett

2008.12.22. 11:46 b.szabolcs

A Magyar Reklám Szövetség Digital Signage Tagozata összefogott, és egy közel 20 millió Forint értékű hírdetési csomagot biztosított a Mikulásgyár részére. Köszönjük a közreműködést az Infirio, Color Image Network, LookUp, Praxis Plazma, Plazmamédia, Prakticomp cégeknek.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám hellókarácsony digitalsignage

DS Kiállítás és konferencia

2008.11.30. 13:17 b.szabolcs

2008 november 27-29 között első alkalommal került megrendezésre a Digital Signage EXPO Kiállítás és konferencia a SYMA csarnokban. A kiállításon több ezer látogató vett részt, akik megismerkedhettek a legújabb digital signage megoldásokkal és hírdetési felületekkel. A kiállításon és a konferencián is több nemzetközi cég jelent ment.

Igen nagy örömünkre szolgál, hogy a konferencián az MRSZ Digital Signage Tagozat tagok megállapodást kötöttek újabb közös aktivításokról, melyről rövidesen bővebb tájékoztatást nyújtunk a sajtónak.

Szólj hozzá!

Samsung - integrált nézettség méréssel

2008.11.11. 12:03 b.szabolcs

A Samsung integrálja a TruMedia Technologies valós idejű nézettség mérő és proaktív hírdetési megoldását MaginInfo Player nevű szoftverébe.

A megállapodás értelmében a TruMedia szoftvere és a Samsung MagicInfo player-t közösen értékesítik. A megoldás lényege, hogy a néző demográfiai és egyéb adatai alapján a lejátszó a neki szóló reklámot jeleníti meg.A Samsung CX kijelzői tartalmaznak egy beépített PC-t internet kapcsolattan és Magic Info szoftverrel.

"A Samsung célja, hogy piacvezetővé váljon a digitális hírdetési felületek piacán," mondta JinHwan Kim, startégia marketing alelnök, Samsung. "Egyesitve a mi eszközeinket és a TruMedia megoldásait egy komplett megoldást tudunk kínálni, mely tartalmazza a kijelzőt, a lejátszót és a proaktív hírdetési rendszert"

A TruMedia elkötelezett a személyi jogok védelmében. Nem tárol képeket és személyes adatokat.
 
Így működik a proaktív hírdetés:
 

Szólj hozzá!

Címkék: samsung digital signage trumedia proaktív hírdetés

Digitális óriásplakátok - balesetek

2008.11.07. 11:51 b.szabolcs

Régi kérdés, hogy a digitális közterületi felületek, legyenek azok autópályák, autóutak, főutak vagy városi utak mellett, okoznak e baleseteket? Hát itt válasz nagyon hoszzan. Addig is ha valakinek nincs kedve végigolvasni: NEM!

2008. november 6-n jelent meg a NY Times-ban egy cikk a témával kapcsolatban. Megpróbálom ebből a lényeget kiemelve mindenkivel megosztani.

Évek óta folyik a harc, hogy digitális óriásplakátokat helyezzenek ki, de ezidáig a hagyományos oriásplakátok igen kis részét sikerült digitálisra cserélni. - egy kis hazai adalék, hogy itthon jelen pillanatban gyakorlatilag lehetetlen ilyen felületeket kihelyezni-. Van egy nagyon fontos dolog amit fel kell ismernünk a Clear Channel-el, Lamar-al, CBS Outdoor-al és egyéb hasonló szolgáltatókkal kapcsolatban: Nem céljuk, hogy a városunkból Las Vegast vagy Times Square-t csináljanak!

Times Square
A Virgina Tech University és a Tantala Associates bebizonyította, hogy a digitális hírdetési felületek igen kis hatással vannaka vezetésre és, hogy "a digitális oriásplakátoknak nincs statisztikailag kimutatható szignifikáns kapcsolat a balesetek gyakoriságával".

Kutatás a témakörben: Study: Digital billboards don’t cause accidents

A tanulmány kimondja, hogy nincs szükség szabályozás a táblák fényerejével és tartalmával kapcsolatban, az egyetlen fontos pont, hogy ne legyen elviselhetetlenül világos. Nagyon sok panasz érkezik a környező lakóktol, hogy zavarja őket a táblák éjszakai fénye, erre mindképp megoldás az éjszakai fényerő szabályozás.

Jó a hírdetőknek és a lakosságnak

Tény, hogy a digitális oriásplakátok jók a hírdetőknek. Tracy Libertino az Accuvia Consulting elemzője szerint, azok közül akik látják az ilyen felületeket 94% fel tudja idézni a terméket az óriásplakátoknál szokásos maximum 43%-al szemben. De ha én nem hírdetek nekem miért jó?

A Digitális óriásplakátok képes azonnali információk sugárzására, ami azt jelenti, hogy használhatóak (és használják is) (közösségi) biztonsági célokra. 2007 Február 12-én eltűnt egy 14 éves Minnesota-i kislány. A régióbn lévő digitális oriásplakátokon azonnal megjelent egy felhívás és következő nap megtalálták a kislányt.

Újabb érdekes cikk Clear Channel adds Amber Alerts to digital billboards  

Hunstville-ben múlt évben a rendőrök hajtóvadászatot indítottak egy körözött sexuális bűnüző után. Lamar és a helyi bűnmegelelőzési osztály közös kampányt indított digitális óriásplakátokon és néhány órán belül a gyanusítottat elkapták.

A digitális óriásplakátok színtén képesek valós idejű forgalami információk megjelenítésére, fejlesztve a jelenleg az autópályák felett található felületeket. Nagyobb kép mérettel és több információval ellátva a vezetőket.

Az egyetlen ok ami biztonségi kérdéseket vethet fel a megvilágítás és fényerő kérdése. Erre minden média tulajdonosnak tekintettel kell lennie, azonban ne felejtsük el, hogy a nem digitális óriásplakátoknál is jellemzően halogén megvilágítás van ami hasonló kérdéseket vet fel.

Szólj hozzá!

Címkék: digital signage balestek digitális óriásplakát

Amerikai elnök választás élőben a Clear Channel Outdoor-on

2008.11.06. 12:03 b.szabolcs

A Clear Channel élőben közvetítette teljes hálózatán az elnök választást. A valós idejű eredményeket egy RSS feed-en keresztül kapták az msnbc.com oldalról, több millió autóst és gyalogost elérve. Los Angeletől New Yorkig 250 db LED falon, 300 db Taxikon elhelyezett felületen és számtalan a hálózathoz tartozó egyéb felületen közvetítették a választásokat. 

Ezen felül egy spotot is sugároztak, mely arra a szavazás fontosságára hívta fel az emberek figyelmét.
 
A Clear Channel Outdoor digitális hálózatát gyakran használja az FBI is a körözött bűnözők elfogására, illetve a helyi szervezetek is örömmel veszik igénybe veszély helyzetekben és eltűnt gyerekek megtalálására.

"Clear Channel Outdoor's growing digital billboard networks now offer access to an ever wider audience, and we are proud to bring to the traveling public instant election results updates about one of the most important presidential elections in American history," mondta Paul Meyer, elnök, Clear Channel Outdoor for the Americas.

 

Szólj hozzá!

Pontakkorpontazt - személyre szabott hírdetések

2008.10.17. 13:55 b.szabolcs

Bemutatták a Digital Signage megoldások legújabb generációját. A megoldások lényege, hogy egy távolság érzékelővel és egy arcfelismerő eszközzel kombinált rendszer képes minden eddiginél pontosabban és célzotabban eljuttatni a tartalmakat a fogyasztónak.

A rendszer érzékeli a közelben elhaladókat, leolvassa az arc jellemző pontjait, ebből megállapítva a fogyasztó hozzávetőleges korát és nemét, illetve, hogy járt e már az adott környéken. Ezt követően a fogyasztónak személyre szabott reklámokat kínál, ráadásul képes arra is, hogy egy már felismert fogyasztónak egy másik helyszínen kiehészítő termékeket kínáljon.

Mindenki emlékszik a Minority Report című filmre, ami akkor még kicsit futurisztikusnak tűnt... mára eljutottunk oda, hogy egy Nike boltba belépve a fiatal férfiaknak a rendszer rögtön bemutassa a Nike férfi kollekcióját.

Hát ezért gondolom, hogy a DS a jövő meghatározó médiuma lesz!

És annak aki nem emlékszik:

Szólj hozzá!

Címkék: jövő reklám ds hellókarácsony pos digitalsignage minorityreport

33 emelet magas LED képernyő

2008.10.15. 19:32 b.szabolcs

Még nem épült fel... de ha felépül a világ legnagyobb Digital Signage felület jön létre, hol máshol mint Dubaiban. 2000m2, 33 emelet magas, 5 km távolságból is látható és nem zavarja a kilátást az épületből.

 

Szólj hozzá!

OOH Metrics: 90 % recall digital screen ads

2008.10.10. 20:11 b.szabolcs

- Ne ijedjünk meg csak ez az egy angol anyag van -

Out-of-Home Media (India) and The Nielsen Company have launched OOH Metrics, a research on digital OOH media in India. The study spanned six key markets of Mumbai, Delhi, Chennai, Bangalore, Pune and Hyderabad with a sample size of 14,574 in 175 locations.

According to the findings of the survey, as much as 90 per cent of people who come across outdoor digital screens, recall the advertisements being played on them. About 70 per cent of those who come across such screens were in the 20-34 age group.

The survey was to measure the audience size, advertising reach and brand recall from the OOH medium, the lack of which now makes the efficiency of advertising expenditure through this medium difficult to gauge. However, the findings of the survey cannot be recognized as industry metrics since it was not a combined effort of all the competitive players in the segment.

Palal Bhattacharjee, associate director, media and entertainment, The Nielsen Company, says, "Digital OOH offers a distinct dynamism that is fresh & evolving. It targets audiences who have the time & more importantly, the inclination to engage with digital advertising content. This kind of initiative on the consumer's part brings with it a competitive advantage for this medium, not easily replicable by traditional media."

With changes in the social trends, consumer lifestyle and media fragmentation, OOH TV has emerged as the medium of the future. The medium reaches out at various touch points in the 24-hour media cycle or in a day in the life of the consumer.

Raghu Venkatraman, vice-president, media strategy, OOH Media, says, "OOH Metrics is a critical step forward in ensuring the growth of the digital OOH medium. The efficacy of the medium is being continuously tested and proven via the campaign evaluation studies,†but getting data on quality as well as quantity of audiences reached by us was a long felt need."

Out-of-Home Media is among the several companies that use flat-panel television screens in high-traffic areas such as malls, airports, railway stations and traffic junctions to play advertisements.

Szólj hozzá!

Esettanulmányok

2008.10.06. 21:08 b.szabolcs

 A napokban prezentálnom kellett DS témakörben és próbáltam keresni érdekes esettanulmányokat, tényeket, számokat és olyan anyagokat amikkel mindenkit elkápráztatok. Nem tudom sikerült e, de nagyon sok anyag összegyűlt. Érdekes volt olvasni, hogy az összes esettanulmányban és kutatásban az látszik, hogy a növekedés dinamikus, várhatóan 2012 -re megötszöröződik a szegmens piaci részesedése.

Szólj hozzá!

Címkék: ds digital esettanulmány signage

Reklámkonferencia- Reklámhét - 9 előadás 1 hét alatt

2008.09.19. 20:57 b.szabolcs

 Ott voltunk. Jó volt. Előadásokat tartottunk a Reklámkonferencia (fel)Jövőben szekciójában és a Reklámhéten.

Érdekes volt, hogy a Reklámkonferencián, bocsánat Országos Reklám- és Marketingkonferencián, egy a második nap délutánján megrendezett szekción közel 30 hallgató vett részt, bár a számuk az idő elteltével lineáris csökkent szerintem mégis a kerekasztal beszélgetés volt a legérdekesebb. Kicsit talán mindenki elgondolkozott azon, hogy miért nem használja ezeket a felületeket és, hogy mik a növekedés korlátai. Jó volt. Szabó D. Tamásnak köszönjük  szekció vezetését és a sok munkát amit befektetett, hogy jól sikerüljön.

Ezen túlvoltunk. Majd jött a Reklámhét keretében megrendezett blokkunk. A blokkban mobil marketing, gerilla és digital signage volt. Jó volt látni, hogy a teremben közel 100!! ember követte végig az előadásokat egy délelőttön keresztül. 

Ha valakit érdekelnek a prezentációk írjon...

Szólj hozzá!

Címkék: ds reklámhét reklámkonferencia

Digital Signage a jövőben

2008.07.29. 12:19 b.szabolcs

OLED - azt mondják ez a jövő. Azt mondják nem sokára feváltja az LCD és Plazma felületek. Szerintem is. És mi az amire nagyon várok... ami forradalom lehet  a DS felületek világában, egy olyan megoldás mely az OLED technológia előnyeit ötvözi a nagy fényerővel, persze elfogadható áron.

Miért is jó az OLED:

- vékony (3mm!)

- alacsonyabb fogyasztás

- szebb kép

- hosszabb élettartam (14.000h)

 

 

 

 

 

Akit mélyebben érdekel, annak egy kis olvasnivaló:

http://www.digitalsignagetoday.com/article.php?id=20270&na=1

1 komment

Címkék: jövő reklám oled digital signage

Reklám - Digital Signage

2008.07.26. 16:37 b.szabolcs

Igen nehéz ez a hírdetési piac. Létrehozunk egy csomó felületet, melyeken online tartalmakat, aktuális információkat és hírdetéseket jelenítünk meg. Pont ott, pont akkor, pont olyan tartalommal, ahogy a nézők igénylik.

Ezt sokan felismerték, az egész világon. Nem véletlenül beszélünk a világ második legdinamikusabban növekvő hírdetési szegmenséről, évente közel 50%-al nő.

És mi a helyzet hazánkban... nehéz szavakba önteni, igazábol a legtalálóbb az, hogy elkeserítő. A reklámozók, ügynökségek és optimalizálók jelentős része nem tudja mi az a Digital Signage, van egy kevés aki ismerkedik és egy igen vékony - szinte elhanyagolható réteg - aki tényleg tudja, hogy mi is az. Köszönöm. Köszönöm, hogy figyelik a trendek, köszönöm, hogy legalább ők tudják, hogy az intertnet után mi a második legdinamikusabban növekvő hírdetési szegmens.. a többiek pedig. Ismerkedjenek vele, érdemes, nem sokára meghatározó elemei lesznek a média mixeknek. Egy olyan elem melyet nem lehet kikerülni és helyettesíteni. És mi a különbség azok között akik már most is ismerik és akik nem, hát a jövőhöz való viszony. Ezt mindenki értelmezze úgy ahogy gondolja.

És végül egy kis segítség, aki nem tudja, hogy miről is beszélek annak örömmel segítek, keressen, vagy nézzen körül a neten, sok mindent fog találni.

És most már tényleg végül, kérek mindenkit, hogy próbáljon kitörni a TV és az oriásplakát bűvöletéből, nézzék meg, hogy merre tart a világ és merjenek újítani, merjék kipróbálni a DS megoldásokat.

Szólj hozzá!

Végre.. DS ahogy kell

2008.07.20. 21:04 b.szabolcs

Most először látok egy olyan rövid ám komplex anyagot, mely úgy mutatja be a Digital Signage megoldásokat, ahogy működniük kéne.. kell, mint életünk része, mint egy olyan felület mely segíti mindennapi döntéseinket és megjelenik mindennapi éltünkben.

 

Köszönöm CISCO.

 

Szólj hozzá!

Elindultunk

2008.07.18. 08:56 b.szabolcs

Sokat gondolkodtam rajta, hogyan is lehetne egy kicsit népszerűbbé tenni ezt az egész DS (Digital Signage) témakört.

Most eszembe jutott valami új. Nézzünk meg mit lehet elérni vele... mostantol blogot is írok..

Örömmel látok mindenkit akit érdekel a téma és hozzászólna, kijavítana vagy cikket írna.

És, hogy miről is fog szólni ez a blog:

- DS általában

- DS a világban

- DS itthon

- Érdekes megoldások

- Reklám piac...

Szólj hozzá!