Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Digital Signage - Digitális Reklámok

A legújabb generációs digitális reklám megoldások. A világ egyik legdinamikusabban növekvő piaca.

Szavazás

Friss topikok

  • ILM Zoli: A DS egy teljesen új megközelítését indítottuk el a TESCO Global ZRT-vel mégpedig az Outdoor POS R... (2009.11.24. 21:46) Digital Signage a jövőben

Digitális óriásplakátok - balesetek

2008.11.07. 11:51 b.szabolcs

Régi kérdés, hogy a digitális közterületi felületek, legyenek azok autópályák, autóutak, főutak vagy városi utak mellett, okoznak e baleseteket? Hát itt válasz nagyon hoszzan. Addig is ha valakinek nincs kedve végigolvasni: NEM!

2008. november 6-n jelent meg a NY Times-ban egy cikk a témával kapcsolatban. Megpróbálom ebből a lényeget kiemelve mindenkivel megosztani.

Évek óta folyik a harc, hogy digitális óriásplakátokat helyezzenek ki, de ezidáig a hagyományos oriásplakátok igen kis részét sikerült digitálisra cserélni. - egy kis hazai adalék, hogy itthon jelen pillanatban gyakorlatilag lehetetlen ilyen felületeket kihelyezni-. Van egy nagyon fontos dolog amit fel kell ismernünk a Clear Channel-el, Lamar-al, CBS Outdoor-al és egyéb hasonló szolgáltatókkal kapcsolatban: Nem céljuk, hogy a városunkból Las Vegast vagy Times Square-t csináljanak!

Times Square
A Virgina Tech University és a Tantala Associates bebizonyította, hogy a digitális hírdetési felületek igen kis hatással vannaka vezetésre és, hogy "a digitális oriásplakátoknak nincs statisztikailag kimutatható szignifikáns kapcsolat a balesetek gyakoriságával".

Kutatás a témakörben: Study: Digital billboards don’t cause accidents

A tanulmány kimondja, hogy nincs szükség szabályozás a táblák fényerejével és tartalmával kapcsolatban, az egyetlen fontos pont, hogy ne legyen elviselhetetlenül világos. Nagyon sok panasz érkezik a környező lakóktol, hogy zavarja őket a táblák éjszakai fénye, erre mindképp megoldás az éjszakai fényerő szabályozás.

Jó a hírdetőknek és a lakosságnak

Tény, hogy a digitális oriásplakátok jók a hírdetőknek. Tracy Libertino az Accuvia Consulting elemzője szerint, azok közül akik látják az ilyen felületeket 94% fel tudja idézni a terméket az óriásplakátoknál szokásos maximum 43%-al szemben. De ha én nem hírdetek nekem miért jó?

A Digitális óriásplakátok képes azonnali információk sugárzására, ami azt jelenti, hogy használhatóak (és használják is) (közösségi) biztonsági célokra. 2007 Február 12-én eltűnt egy 14 éves Minnesota-i kislány. A régióbn lévő digitális oriásplakátokon azonnal megjelent egy felhívás és következő nap megtalálták a kislányt.

Újabb érdekes cikk Clear Channel adds Amber Alerts to digital billboards  

Hunstville-ben múlt évben a rendőrök hajtóvadászatot indítottak egy körözött sexuális bűnüző után. Lamar és a helyi bűnmegelelőzési osztály közös kampányt indított digitális óriásplakátokon és néhány órán belül a gyanusítottat elkapták.

A digitális óriásplakátok színtén képesek valós idejű forgalami információk megjelenítésére, fejlesztve a jelenleg az autópályák felett található felületeket. Nagyobb kép mérettel és több információval ellátva a vezetőket.

Az egyetlen ok ami biztonségi kérdéseket vethet fel a megvilágítás és fényerő kérdése. Erre minden média tulajdonosnak tekintettel kell lennie, azonban ne felejtsük el, hogy a nem digitális óriásplakátoknál is jellemzően halogén megvilágítás van ami hasonló kérdéseket vet fel.

Szólj hozzá!

Címkék: digital signage balestek digitális óriásplakát

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalsignage.blog.hu/api/trackback/id/tr96763180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása