Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Digital Signage - Digitális Reklámok

A legújabb generációs digitális reklám megoldások. A világ egyik legdinamikusabban növekvő piaca.

Szavazás

Friss topikok

  • ILM Zoli: A DS egy teljesen új megközelítését indítottuk el a TESCO Global ZRT-vel mégpedig az Outdoor POS R... (2009.11.24. 21:46) Digital Signage a jövőben

A Titan Outdoor (UK) átáll a digitális felületekre

2009.09.17. 17:37 b.szabolcs

A Titan Outdoor következő hónapban indítja el digitális hálózatát az angliai bevásárlóközpontokban.

A döntésben meghatározó szerepe volt, egy az amerikai AdSpace Networks által készített, a bevásárlóközpontokban elhelyezett digitális kijelzők hatékonyságát elemző kutanásnak.

 

 

A Titan 65" álló formátumú felülete, már működik a Bullring bevásárlóközpontban, Birmighamben és Milton Keynes-ben. Most ezt a rendszert terjesztik ki további 16 helyszínükre.

Összesen 100 felülettel fog rendelkezni a Titan az ország 30 legnagyobb mall-je közül 18 ban.

“Now that Titan is firmly focused on rail and retail out-of-home opportunities we will be working hard to improve the experience for advertisers,” mondta Jon Slatkin, CEO.

A Titan idén év elején értékesítette az utak menti óriásplakátjait a Primesight-nak, hogy a közlekedési és retail helyszíneikre tudjanak koncentrálni digitális felületeikkel. A retail hálózat után a vasúthoz kötödő hálózatukat is növekedésnek indult, miután a cég, múlt év végén mintegy 90m USD-t költött a közlekedési járművökön elhelyezett eszközei digitálisra cserlésére Angliában, csakúgy mint Amerikában, Kanadában és Írországban.

A Titan szintén eladta nem digitális felületeit, mintegy 200 angliai buszon.

Jó kilátások

A kutatások azt mutatják, hogy a bevásárlóközpontokban elhelyezett digitális felületek igen jól működnek.

A Titan ez évben, közösen a Kinetic-el, TruMedia-val és a Grand Visual-al egy nagyszabású tesztet és kutatást hajtott végre, hogy 65" álló plazma (D6) felületét értékelhesse az angliai metróban. A kutatás eredményeként megállapították, hogy 2x annyian néznek rá a digitális felületekre mint a hagyományosokra és 60%-al hosszabb ideig figyelik.

Az Adspace Networks által az USA-ban 105 mall-ban végeztt kutatás, melyet néhány hete publikáltak hasonló eredményre jutott.

A Smart Screen felületeket a vásárlók 90%-a észlelte és 2/3-uk a vásárlás után fel is tudta idézni.

Kicsit kevesebb mint a negyedük emlékezett a napi Top10-re, mely egy 12 másodperces spot, mely kiemeli az aznapi legjobb ajánlatokat.

“We are constantly fielding research with mall shoppers to understand what network content they will find most engaging on the Smart Screens during their trip to the malls,” mondta William Ketcham, CMO Adspace Networks. “We know from prior research that sale information is the highest-rated content.”



www.adspacenetworks.com
www.grandvisual.com
www.kineticww.com
www.primesight.co.uk
www.titanoutdoor.co.uk
www.tru-media.com

Szólj hozzá!

Címkék: reklám hírdetés titan digital signage

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalsignage.blog.hu/api/trackback/id/tr51388818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása