Igen nehéz ez a hírdetési piac. Létrehozunk egy csomó felületet, melyeken online tartalmakat, aktuális információkat és hírdetéseket jelenítünk meg. Pont ott, pont akkor, pont olyan tartalommal, ahogy a nézők igénylik.
Ezt sokan felismerték, az egész világon. Nem véletlenül beszélünk a világ második legdinamikusabban növekvő hírdetési szegmenséről, évente közel 50%-al nő.
És mi a helyzet hazánkban... nehéz szavakba önteni, igazábol a legtalálóbb az, hogy elkeserítő. A reklámozók, ügynökségek és optimalizálók jelentős része nem tudja mi az a Digital Signage, van egy kevés aki ismerkedik és egy igen vékony - szinte elhanyagolható réteg - aki tényleg tudja, hogy mi is az. Köszönöm. Köszönöm, hogy figyelik a trendek, köszönöm, hogy legalább ők tudják, hogy az intertnet után mi a második legdinamikusabban növekvő hírdetési szegmens.. a többiek pedig. Ismerkedjenek vele, érdemes, nem sokára meghatározó elemei lesznek a média mixeknek. Egy olyan elem melyet nem lehet kikerülni és helyettesíteni. És mi a különbség azok között akik már most is ismerik és akik nem, hát a jövőhöz való viszony. Ezt mindenki értelmezze úgy ahogy gondolja.
És végül egy kis segítség, aki nem tudja, hogy miről is beszélek annak örömmel segítek, keressen, vagy nézzen körül a neten, sok mindent fog találni.
És most már tényleg végül, kérek mindenkit, hogy próbáljon kitörni a TV és az oriásplakát bűvöletéből, nézzék meg, hogy merre tart a világ és merjenek újítani, merjék kipróbálni a DS megoldásokat.