Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Digital Signage - Digitális Reklámok

A legújabb generációs digitális reklám megoldások. A világ egyik legdinamikusabban növekvő piaca.

Szavazás

Friss topikok

  • ILM Zoli: A DS egy teljesen új megközelítését indítottuk el a TESCO Global ZRT-vel mégpedig az Outdoor POS R... (2009.11.24. 21:46) Digital Signage a jövőben

TOP 10 Digital Signage trend 2009-ben

2009.01.10. 20:38 b.szabolcs

Trend #1: A tartalom a következő fő kérdése az iparágnak

Ez az év meghatározó lesz a kiemelkedő tartalmak szempontjábol. Mint iaprág, igen jó lehetőségekkel rendelkezzünk, hogy célbejuttassunk üzeneteket DOOH-n (Digital Out of Home Network) keresztül.
 
Az ősidőkben a barlangrajzok a bizonyítékai, hogy az emberek arra használták az ábrákat, képeket, hogy olyan helyeken ahol mások is elhaladnak kommunikáljanak velük. Fontos információkt adjanak át neki. Sok száz évvel később a technika fejlődése megváltoztatta az emberi kommunikációt, minden eddiginél gyorsabban és pontosabban tudunk információkat célba juttatni. A technológia, amely új médimuor adunk nekünk, a Digital Signage mindenhol elterjedt. Új médiumként a Digital Signage is meg kell találnia a saját kreatív koncepcióját.
 
Trend #2: A tradícionális műsor szolgáltatók belépnek a DS piacra

A televíziós piac csökkenésével a műsor gyártók és producerek olyan utakat keresnek ahol jobban kihasználhatják a DOOH piacát. Ez a természetes evolúciója egy új médiumnak, egyre több cég kezdi el tesztelni a felületet. Néhányán teljesen átlépnek, felismerve, hogy nincs más lehetőségük.

A kreatív cégek egyre jobb szakemberket alkalmaznak, akik egyre jobb digital signage tartalamakat tudnak előállítani.

Trend #3: Az ügynökségek felismerik a Digital Signage erjét

Sok ügynökség ráeszmél, hogy érdemes megismerni a DOOH-t. Nehéz átállni a hagyományos felületekről a DOOH-ra, de néhány ügynökség rá fog venni márkákat, hogy lépjenek be ebbe a szegmensbe. Nagyon fontos iránya, hogy a közvetítő rendszerek lehetővé teszik az ügynökségek számára, hogy minden eddiginél könnyebben és gyorsabban helyezenek el tartalamkat a hálózatokon.  

Az ügynökségek is felismerik, hogy a DOOH több mint egy digitális óriásplakát.

Trend #4: A cégek elkezdi áthozni költéseiket a TV-től

A nagyobb márkák belépniak a szegmnesbe, most. Mivel a TV nézettségek csökken, elkezdenek más, hatékonyabb felületeket keresni. Ez a trend tavaly év végén indult, amikor néhány cég lecserélte az ügynökségét és elkezdett közvetlen ismerkedni a DOOH-val. Saját belső hálózatokat építenek az üzletekben a stratégia fontos részévé vált.

Trend #5: Kritikus a kereszt platform és interakció a mobiltelefonokkal

Múlt évben a bluetooth és szöveges üzenet küldés kombinálása a DOOh-val túljutott a pilot szakaszon. A kapcsolat és a szibiotikus kapcsolat csak erősödni fog 2009-ben.

Személyre szabott lehetőségeket kínálva a technológia minden eddiginél jobban erősíti az eladást. Követve ezt az interakciót és mérve a hálózat és a kampány hatékonyságát igen fontos visszajelzésekhez jutajtunk.

Trend #6: Interaktivitás és mérés

A mérés mutatja a szegmens érettségét és lesz a kulcs 2009 ben. Az összekapcsolt hálózatok, egyedek azonísítására képes mérési rendszerek új kaput nyit meg a hírdetési piacon.

Trend #7: Adat vezérelt hírdetés

A nagy hálózatok növekvő száma miatt az egyedi lejtszási listák egyre fontosabbá válnak, a kulcs, hogy a korábbi nézők tulajdonságai alapján számukra releváns hírdetéseket sugározzunk.Ez utat nyit egy olyan adatbázis számára, mellyel a komplex hol, mikor, kinek döntéseket egy egyszerű kereséssé konvertálja.

Trend #8: A felületek és lejátszók árainak csökkenése új fázisba lép

Az LCD, plazma és LED felületek árának csökkenése jelentős volt az utóbbi 6 évben, ez a trend folytatódni fog. A média lejátszók fejlesztései is ár csökkenéshez vezetnek. A minőség igen fontos tényező marad, ez biztosítja, hogy a hálózatok folyamatosan működhessenek, 24 órában.

Trend #9: A konszolidáció folytatódik

Ebben, a különleges gazdasági helyzetben sok konszolidációra és csődre számíthatunk 2009-ben. Ezek a piacnak jók is meg nem is. A csődök segítik a fennmaradó és úk cégeket az üzleti modelljük fejlesztésében és elmélyítésében, a gazdasági környezet ez a normál evólúciójához képest gyorsítani  fogja és meghozza a sikert a jól megalapozott, jó üzleti modellel működő és megfelelő cashflowal rendelkező cégek számára. 2010 a győztes évek lesz ahol a néhány fennmaradó cég dominálni fogja a piacot.

Trend #10: A szegmens növekedni fog de lassabban

A korábbiak ellenére a piac növekedés lassúlni fog. A Digital Signage hálózatokban megvan a lehetőség a költséheg csökkentésére, az erőforrások visszafogására és hatékony üzenetek kommunikálására. A digital signage megvan a növekedéshez szükséges kulcs. Ez a szakmánk, az életünk, és egy újabb növekedést biztosító év lesz 2009.

Szólj hozzá!

Címkék: média trendek reklám top10 digitalsignage

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalsignage.blog.hu/api/trackback/id/tr99869786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása