Bemutatták a Digital Signage megoldások legújabb generációját. A megoldások lényege, hogy egy távolság érzékelővel és egy arcfelismerő eszközzel kombinált rendszer képes minden eddiginél pontosabban és célzotabban eljuttatni a tartalmakat a fogyasztónak.
A rendszer érzékeli a közelben elhaladókat, leolvassa az arc jellemző pontjait, ebből megállapítva a fogyasztó hozzávetőleges korát és nemét, illetve, hogy járt e már az adott környéken. Ezt követően a fogyasztónak személyre szabott reklámokat kínál, ráadásul képes arra is, hogy egy már felismert fogyasztónak egy másik helyszínen kiehészítő termékeket kínáljon.
Mindenki emlékszik a Minority Report című filmre, ami akkor még kicsit futurisztikusnak tűnt... mára eljutottunk oda, hogy egy Nike boltba belépve a fiatal férfiaknak a rendszer rögtön bemutassa a Nike férfi kollekcióját.
Hát ezért gondolom, hogy a DS a jövő meghatározó médiuma lesz!
És annak aki nem emlékszik: